The boyfriend tag (eerste filmpje op It's Meggie Time!)

Graag wilde ik wat nieuws proberen voor mijn blog, namelijk: een filmpje opnemen!
Samen met mijn vriendje Luuk besloot ik de Boyfriend tag op te nemen. Dit is mijn allereerste filmpje ooit voor It's Meggie Time. Het filmpje is niet gemonteerd, omdat ik daar geen programma voor heb en ook nog geen flauw idee heb hoe dat werkt. Als dit filmpje jullie bevalt, ga ik er zeker nog meer opnemen en uiteraard ook uitzoeken hoe je een filmpje goed kunt bewerken!
Luuk was gelukkig zo lief om mee te werken aan dit filmpje. Klik op "lees verder" om het filmpje te bekijken! 






Neem een kijkje naar onze tag!


Werkt het filmpje niet? Ga dan naar: YouTube


Wil je meer filmpjes zien op It's Meggie Time? Laat het dan even weten in een reactie! 

Het is voor mij ook iets totaal nieuws, maar ik hoop dat het bevalt! 

Reacties

  1. Haha, heel leuk gedaan samen!
    Maak er nog maar meer :D

    Kus BonBon ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk filmpje!
    Ik heb me echt helemaal kapot gelachen door het hoofd dat Luuk trok toen hij van jou een olijf moest opeten XD
    Zeker voor herhaling vatbaar!
    Xxx Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag! Grappig om je nu eens te horen praten ipv dingen te lezen. Je vriendje houdt echt niet van olijven he? Maak mee filmpjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk!!
    Die arme jongen, hahaha.
    Volgende keer iets voor jou om vies te smullen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, ik moest echt lachen toen luuk een olijf moest eten! wat zielig. leuke vragen heb je ook bedacht. ik hoop echt dat je nog meer filmpjes gaat maken, dit is echt leuk en voor herhalingvatbaar. weer eens iets anders dan alleen blogs!
    xoxo djolie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoooi,
    Super leuk filmpje, kan ik luuk ook eens een keer zien. En wat een leuk vriendje heb je. Valt wel een beetje van hem tegen hoor, dat ie niet alles wist :) Ik heb zelf ook mee gedaan, en had er nog best veel goed! Dingen als hagelslag en GTST wist ik meteen!
    Het lijkt me echt super leuk als je nog meer filpjes maakt. Een girlfriend talk lijkt me inderdaad wel leuk!
    Xx Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supeeer leuk filmpje!! Moet je zeker meer doen!! Ik vond het echt super leuk en grappig, jullie hebben me echt doen lachen!! Ik zie echt al uit naar het volgende filmpje! En Meaghan en Luuk, jullie zijn echt een super schattig koppel!!! :D
    xx Amber

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Log in met je Google-account om sneller een reactie achter te laten zonder te bewijzen dat je een robot bent!